Як організувати робочий простір? Поради для зручного та ефективного облаштування офісу

Як організувати робочий простір?

Організація простору в офісі – дуже важлива грань робочого процесу. Коли канцтовари та документи добре впорядковані, ви зможете працювати з гарним настроєм та більшою ефективністю. Охайно облаштоване робоче місце може допомогти знизити рівень побутового стресу, збільшити концентрацію уваги та забезпечити більш комфортну робочу атмосферу.

Axent пропонує широкий асортимент товарів, які допоможуть розумно організувати функціональний простір, який сприятиме підвищенню продуктивності та щодня даруватиме естетичну насолоду.

Крім того, ці товари сприятимуть довготривалому підтриманню порядку. Якщо місце для паперів та канцелярського приладдя буде впорядкованим, можна уникнути щоденного хаосу та менше відволікатися на прибирання.

  1. Використовуйте організатори для документів. Axent пропонує широкий вибір органайзерів різного розміру та призначення. Вони можуть допомогти зберегти документи в порядку та  мати можливість легко знайти потрібний документ. Комбінуйте вертикальні  та горизонтальні лотки для паперу, щоб максимально корисно використовувати простір та робити його функціональним. 
  2. Використовуйте різнокольорові папки для зберігання та архівації. Папки різного кольору можуть допомогти візуально відрізнити різні типи документів та швидко знаходити потрібні папери. В асортименті Axent є приголомшливе розмаїття папок різних кольорів та розмірів. Для актуальних документів радимо використовувати реєстратори, дисплей-книги, папки на кільцях, із затиском, та папки-швидкозшивачі. Для тривалого зберігання ідеально підходять папки для архівації. 
  3. Впорядковуйте письмове приладдя та канцелярські дрібнички. Підставки для канцелярії дозволяють тримати усе важливе під рукою, швидко знаходити будь-який потрібний предмет та облаштувати собі охайне робоче місце. Папірці для нотаток та стікери зручно зберігати в спеціальних компактних підставках. Комбіновані підставки з багатьма відділеннями – універсальні помічники для офісу. Вони вміщують не тільки письмове приладдя, а і гумки, скріпки, стіки канцелярського клею, ножиці та інше. 
  4. Придбайте багаторазові настінні планери. Вони кріпляться до будь-яких шорстких поверхонь та не залишають жодних слідів при переміщенні. Їх головний плюс – написи сухостиральним маркером легко видаляються. Таким чином ви можете робити актуальні записи, складати списки та планувати зустрічі. За потреби – витирати нотатки та писати знову, знову, знову і знову. Використання настінних планерів дозволяє тримати важливі події перед очима, а також – розвантажити стіл від безлічі папірців.
  5. Використовуйте закладки, наклейки та розділювачі сторінок. Кольорові наліпки зручно використовувати для позначення важливих документів, сторінок книг або навіть розкладу роботи. Вони допоможуть швидко знайти потрібну інформацію та добре орієнтуватися в паперах і записах.
  6. Використовуйте різні типи письмового приладдя. Кулькові ручки – для повсякденних записів та підпису документів, текстмаркери – для підсвічування головного, графітні олівці – для тимчасових позначок. Таким чином ви зможете підтримувати порядок не тільки на робочому столі, а і у власних записах та документах.
  7. Індивідуальний контейнер для сміття – для бездоганної чистоти. Працюючи в офісі чи вдома, вам нерідко доведеться точити олівці, позбуватися використаних папірців та ін. Компактний контейнер для сміття під столом – базовий офісний маст-хев! Ємність для використаних паперів та дрібного сміття суттєво поліпшує офісний побут.

Отже, організація робочого простору в офісі є ключовим фактором успіху. Комфортні умови праці – запорука гарного настрою та продуктивності. Товари для організації канцелярського приладдя Axent – сучасні, стильні, якісні та ергономічні! Щоб дізнатися, де придбати оригінальну продукцію бренду, завітайте до розділу «Де купити» на офіційному сайті Axent.